Thursday, May 18, 2006

3º concerto "Peeter John Baldwin del Castillo"

Venres dia 19-5-06 ás 23 h.


PEETER JOHN BALDWIN DEL CASTILLO
Cancións :
QUEN ME PODE DECIR
Letra e música: Peeter Jhon Baldwuin del Castillo

Quen me pode decir que é a vida,
caudaloso río da experiencia.
Quen me pode decir que é a morte,
ou o sentimento de total ausencia.

Quen me pode decir que é o tempo,
en palabras breves luminosas.
Quen me pode decir todas as cousas.
Quen me pode instruir co seu silencio.

Como podo saber canto me agrada,
ou desagrada o signo da miña nada,
sen o teu misterio, o seu rito, ou a sua norma.

Como podo saber a ciencia certa,
se o principio que ordea a miña existencia
e verosímil, é sono ou é brincadeira.

Quen me pode con armonía,
que esclarece por sempre os meus afectos.
Quen me pode decir a xeometria
que me axude a atopar o meu segredo centro.

No comments: