Monday, July 10, 2006

13º Concerto "Fermín Domeque"

Mércores 12 de xullo ás 23 h. no Café UF R/Pracer 19 Vigo

Fermín Domeque
Cancións:
“GAIVOTA”
Letra e música: Fermín Domeque

Parta o mar.
Muitas gaivotas.
Míranse voar.
Buscando peiriños.
Que queren tragar.
Esperando o barco.
Esperando o barco.
Que volva zarpar.

Gaivota.
Que voa e voa.
Buscando o peixe.
No mar...
Gaivota.
Que sigue o rumbo.
Do barco.
Ao navegar...
Gaivota.
Que voa e voa.
Teu vo.
Vaiche cansar.
Dime si perdes.
O rumbo.
Os peixes.
Vanche tragar.

Agora chega.
O barco.
Ven de pescar.
Tras moitos peiriños.
Para o noso lar.
E cando descargue.
Veranse voar.
Moitas gaivotas.
Moitas gaivotas.
Voando no mar.

Gaivota.
Que voa e voa.
Buscando o peixe.
No mar...
Gaivota...
Que sigue o rumbo.
Do barco.
Ó navegar...
Gaivota.
Que voa e voa.
Teu vo.
Vaiche cansar.
Dime si perdes.
O rumbo.
Os peixes.
Vanche tragar.



“O MARIÑEIRO”
Letra e música: Fermín Domeque

Eu son, o Mariñeiro.
Eu son, o mariscador.
Eu son, da Ria de Vigo.
Para, todos o mellor.

Collo meu barquiño.
Voume navegar.
A ria de Vigo.
Que é, porto do mar. Bis

Un centolo, xa pesquei,
Un centolo, traio eiquí.
Unha nécora tamén.
E cigalas para ti. Bis.

Rema que rema, Mariñeiriño.
Rema que rema, que rema eisí.
Rema que rema, Mariñeiriño.
Estou chegando a Vigo.
Meu amor, o teño alí. Bis.

“EN VIGO NACEU MEU LAR”
Letra e música: Fermín Domeque

En Vigo, naceu en Vigo
En Vigo, naceu meu lar
En Vigo, naceu en Vigo
En Vigo, porto do mar
Porto de mar

Os mariñeiros
Saen de pesca
Rumbo das Cíes
Para ir a pescar

E cando veñen
Veñen contentos
Chegan a Vigo
Que é o meu lar

En Vigo, naceu en Vigo
En Vigo, naceu meu lar
En Vigo, naceu en Vigo
En Vigo, porto do mar
Porto de mar

O berbexiño
E nais a Guía
E o castriño
Que cousas son
Sempre metidas
No meu corpiño
Con gran cariño
E ilusión

No comments: