Tuesday, July 11, 2006

17º Concerto "Xavier Rey"

Xoves 20 de xullo ás 23 h. no Café UF R/Pracer 19 Vigo

Xavier Rey
Cancións:
  • REFLEXIÓN NA FRONTEIRA
    Letra e música: Xabier Rey

    Asfalto, fume e choiva áceda
    promesas pra vivir mellor
    ou verde, azul, profundidade.
    Horizonte na lonxanía.
    Competición, apariencia,
    Sonríe e se choran, xira a cabeza
    ou familia, comunidade pero moitas bocas
    que alimentar, e de novo a fronteira.

    Miro hacia atrás, xa non haberá máis dor
    que ata hoxe me abrigou
    e fai tanto frío...

    Olas que me leven á orilla ou á
    profunda escuridade.

    Salgo de novo a buscar bolboretas na tormenta.
    Voa esperanza, o meu corazón de néctar te
    poderá alimentar.
    E qué será do que sembrei?
    Quen me axudará a non perecer?

  • END OF OUR TIME (FIN DO NOSO TEMPO)
    Letra e música: Xabier Rey

    Se só pudiera volver atrás e vivir de novo
    o último ano da miña vida...
    Non quero que pasen os días, non quero
    atascarme no pasado, só quero seguir adiante
    ó teu lado...

    Non me fagas decir que non queda nada,
    que o tempo só pasou
    porque non olvidarei o que me fixeches
    aprender, o que non volverei a vivir
    outra vez.
    E quen me suxeitará a man,
    quen durmirá nas nosas camas,
    quen se tumbará na arca.
    Non quero a nadie excepto a ti
    nadie coma ti
    porque nadie excepto ti me quere desa maneira

    Agardo que nos atopemos de novo antes de que
    o tempo poida decir que todo rematou.
    O sol baixa e ti non estás ó meu carón.

No comments: